Jag kan höra det...

Det är redan folk som... fyferkeriar :P vet inte hur det stavas eller vad man säger, men klockan är iallafall bara 19:37 så jag vet inte varför, men så är det ju varje år :)
Detta år är jag i Nacka med Fernando, Mamma, William, Linda och Ali, and that's it!
det visade sej att jätte många va upptagna så jag får väl fira litet typ :P
  Det går inte att lägga upp bilder, och inte heller att klistra in dom,JAg vet inte varför, när jag ska ladda upp en bild så laddar den och sen händer inget... det slutar ladda all text försvinner bara.... lite skummt så jag kan inte lägga upp en bild på hur jag ser ut, men jag har en långärmad svart tröja under en grå pluffsig, med ett vitt/silver halsband från SNÖ och mina nya mörkblå jeans :)

Hoppas ni har någon att fira med :D

GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback