It's Alive!

That's Right!
däremot så kan jag ju säga R.I.P till den vänstra musknappen på datan... den klarade inte oh'boy!:en lika bra som... ja det va ju inga knappar som fick det på sej så...
Iallafall!
Nu när min dator är tillbaka så hade jag tänkt att

  • Jag ska blogga mer.
  • Jag ska spela Maplestory,iallafall litegrann ^^
  • Jag ska inte bli data beroende

Ja.. det var nog allt.

Idag så var Jag,Mamma,William och Linda hemmas hos Lena med Anders (...hoppas ni förstog det där) och hade som en liten jul eftersom att Lena inte kommer att Fara upp Till Slussfors :(
Så vi fikade lite å pratade om Pernilla Wahlgrens son och att han är skumm... typ ;)

Hoppas ni får en god jul och glöm inte att Arndopps-bloggen kommer bli lite aktivare nu ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0