Ibland är det svårt med rubriker...

Godmorgon! eller god lunch... hursomhelst!
Idag ska jag spendera dagen hemma och städa. Woho!
och sen ska jag gå till Åhléns med mamma och kolla på ett par byxor.
Svarta jeansLeggings rättare sagt.
Senare idag eller imorgon( mej jag skulle gissa på ikväll)  sådär det av mot nacka. Jag har inte varit där på månader! Och ärligt talat saknar jag det inte så mycket, bara GuitarHearo kontrollerna som finns där för min är trasig så jag ska spela jätte mycket! och så har jag en oöppnad burk Nutella som jag bett Fernando ta med till mej men det  måste han ha förträngt ;)
Apropå det här med bloggdesignen... jag har inte gjort nå mer än skissen på hur jag vill ha den, och färgerna är smått fel på den... Men problemet är att jag inte vet VAD jag ska göra, som bakgrunden, hur ska jag veta hur stor den ska vara å allt x3 jag suger på sånt så det ända jag kan påbörja är Headern, och till det behöver jag någon fin bild - Sommarbild, vilket blir lite svårt just nu, för jag vill ta en egen och inte nån från typ google för det känns så tråkigt.
Men jag kan ju finslipa på skissen eller vad man ska säga :P

Men nu får ni ha det så bra, tror jag hinner skriva imorgon, men annars;

GOTT NYTT 2021!

frind
hoppas ni får det trevligt med massa kompisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0