Hemma

Nu har jag kommit hem efter en as seg bilresa!
kom hem vid 4 tiden, då kollade jag på tv till kl6 sen sov jag till 13:40 vilket inte kändes bra :P

Ska duscha sen när mamma kommer hem :P vågar inte för jag drömde nån så fruktansvärd mardröm förra natten, som utspelade sej i badrummet mest... jag vet jag är feg, med det va så jävla äckligt! allt från skräck filmerna jag sett, the echo, the hills run red och hela paranormal activity,twice!
Iallafall så var drömmen en slags blandning av babyface(varning för känsliga tittare!) 
inte kul, inte kuuuul...

Filmerna var väl bra, men otroligt läskiga ibland!

Nu ska jag göra nått roligt, hejdå!

Kommentarer
Postat av: jennifer solorzano !

fan vad läskigt<333 jag kommer till Stockholm imöra :D Jag kommer sakna Norrland

2009-12-29 @ 18:38:02
URL: http://flummjennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0