Edi Gathegi & EMD

Japp!
Honom träffade jag,Issa och Melina idag!
Vi gick upp onödigt tidigt för att åka Till DNhuset där dom spelar in 'vakna med the voice' och efter att han var där så fick vi träffa honom och ta kort :) min kamera och data är ju lite som dom är, men här är några bilder!:
Edi 
Edi 
Och jag rörde hans hand! <3 x)
Edi

Ja det va dom som ville föras över till min dator iallafall :)


Här är från studion när han v ar med :)

Vi såg ju också som sagt EMD :)
EMD
Ja det va den bilden som ville finnas i min dator.
Ska jag vara ärlig vet jag inte om det är erik eller mattias xD med jag tror att det är erik. Jag ska se till att få lite bilder från några som var där, vi tog 2 gruppbilder Med Edi och jag vill ha den jag var med på :) så jag får väl vänta tills någon av dom laddat upp en bild eller 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0