118 800, GO TO HELL!

Jag skulle sms:a till 118 800 för att fråga om panda filmen jag William och Mario letat efter ända sedan sommaren.
Jag skrev:
"vad heter filmen som handlar om en liten panda som har en isbjörns mamma som är död och en arg panda pappa. Den lilla pandan ska göra ett test och för att klara det så måste han klättra upp för att vattenfall men han klara det inte första gången, och måste gå ifrån han hem, och då blir han fångad och tagen till en cirkus som börjar brinna av någon anledning. Och i slutet klara han att klättra upp för vattenfallet :)"

DIREKT efter att jag skickat fick jag svaret:

"Vattenfall 020820000 - powered by hitta.se"

jag bah WTF?! sedan kanske 1 minut senare när jag dampat loss fick jag ett till svar från 118 800:

"tänker du på  The Panda's Great Adventure?"

och det gör jag inte för han blir inte fångad till en cirkus som börjar brinna i den filmen, det är en pojke med och det är en helt annan film! en otecknad!!!!! och nu har jag slösat as mkt pengar på det och jag dampar loss för det va typ vår sista skans men jag ska be Mario eller wille skriva samma som jag fast attdom skriver att den va animerad och att det inte är the panda's great adventure!

Om någon vet vad den filmen heter så kommentera!!!!!!!!!!

Så om ni ska sms:a till 118 800 SKRIV DETALJERAT!!!!!


Kommentarer
Postat av: mamajay

Hejsan, vill du ha en ny header? Gå in på min sida och var med och tävla!

2009-12-10 @ 22:59:18
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag undrar också vad den filmen heter! Har letat efter den i typ hundra år, säg till om du vet! ;)

2009-12-13 @ 22:13:45
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Rebecca

btw så säger min kompis att filmen heter "panda på äventyr" :P

2009-12-18 @ 18:54:20
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Emma | Fotograf från Norrland

lite sent svar, syster ringde precis och frågade om den och jag fick fram att filmen heter på engelska The Panda's great adventure

2011-08-18 @ 23:23:37
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0